تلخ و شیرین

تلخ و شیرین

اینجا دختر شهریوری مینویسه از زندگیش که گاهی تلخه...گاهی شیرین
تلخ و شیرین

تلخ و شیرین

اینجا دختر شهریوری مینویسه از زندگیش که گاهی تلخه...گاهی شیرین

عشق

عشق من

فقط برای تو می نویسم

فردا سالگرد ازدواجمونه نمی دونی چقدر خوشحالم چقدر ذوق دارم

همش برنامه ریزی میکنم که چی بپزم چی بخرم...

فردا شب خیلی به یاد موندنی میشه

صبح میرم واست گل بخرم امشب یه لیست بهت دادم واسه شام فردا بخری

واقعا نمیدونم چی بپزم که خوشت بیاد

کیک؟ ژله؟ پودینگ؟

واسه شام میخوام فسنجون رولت مرغ و سوپ شیر بپزم

با سلاد بخوام حساب کنم فردا باید از صبح تا شب آشپزی کنم

همه ی اینکارا واسه اینه که بدونی قدر عشقمونو میدونم


نظرات 1 + ارسال نظر
sim چهارشنبه 17 دی 1393 ساعت 12:32

مببببببببببببببارک باشه * * * * ****
* * * * * * * * *
* * * * * * * * *
* * * * * * * *

عزیزم دلم بلات تنگولیده،عکس بذار،ترلان خوبه؟عکساشو بذار

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.